Terms & Conditions

Am actualizat recent Termenii și condițiile noastre. Vă rugăm să citiți și să acceptați termenii și condițiile pentru a accesa site-ul

Bine ați venit pe eDiaspora!  eDiaspora construiește tehnologii și servicii care permit oamenilor să intre în legătură unii cu alții, să construiască comunități și să dezvolte afaceri. Prezentele Condiții reglementează modul în care utilizați eDiaspora, Invata și celelalte produse, funcții, aplicații, tehnologii și software pe care le oferim , cu excepția cazurilor în care precizăm expres că sunt aplicabile condiții separate (și nu prezentele Condiții). Aceste Produse vă sunt furnizate de Deutschline Solutions UG. Nu vă taxăm pentru utilizarea eDiapora sau a celorlalte produse și servicii care fac obiectul acestor Condiții. În schimb, companiile și organizațiile ne plătesc pentru a vă afișa reclame pentru produsele și serviciile lor. Prin utilizarea Produselor noastre, sunteți de acord să vă afișăm reclame pe care le considerăm relevante pentru dvs. și interesele dvs. Nu utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a putea stabili ce reclame să vă afișăm. Nu vindem datele dvs. cu caracter personal promotorilor și nu distribuim promotorilor informații care vă identifică în mod direct (cum ar fi numele dvs., adresa de e-mail sau alte informații de contact), decât dacă ne dați permisiunea expresă. În schimb, promotorii ne pot spune lucruri precum ce fel de audiență doresc să le vadă reclamele și noi afișăm acele reclame persoanelor care ar putea fi interesate. Furnizăm promotorilor rapoarte despre rezultatele reclamelor care îi ajută să înțeleagă modul în care oamenii interacționează cu conținutul lor. Pentru a afla mai multe, consultați secțiunea 2 de mai jos. Politica noastră de utilizare a datelor explică modul în care colectăm și utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a decide o parte dintre reclamele pe care le vedeți și pentru a furniza toate celelalte servicii descrise mai jos. Puteți, de asemenea, să accesați Setările dvs. în orice moment pentru a revizui opțiunile de confidențialitate pe care le aveți privind modul în care vă utilizăm datele.
Sus

Legea pentru aplicarea legislației în rețelele sociale („NetzDG”) & Impressum

Legea pentru aplicarea legislației în rețelele sociale („NetzDG”)
Pentru a afla m ai multe despre NetzDG, vizitați pagina Centrului de ajutor NetzDG Help Center. Pentru a ne anunța cu privire la conținut pe care îl considerați ilegal potrivit NetzDG, vă rugăm să trimiteți un raport.
Este posibil ca reprezentanții instituțiilor publice să trimită solicitări de informații conform termenilor NetzDG prin Sistemul de solicitări online pentru aplicarea legii.
Reprezentantul pentru serviciile de consultanță juridică în procedurile administrative și juridice în temeiul legii NetzDG, articolul 5(1): Deutschline Solutions UG, Frankfurter Str. 184, 63263, Neu Isenburg Impressum
Site-urile web din cadrul www.ediaspora.ro și serviciile de pe această pagină vă sunt oferite de: Deutschline Solutions UG, Frankfurter Str. 184, 63263, Neu Isenburg
Deutschline Solutions UG (haftungsbeschränkt) Frankfurter Str. 184 63263 Neu-Isenburg Deutschland Tel.: 01724050590 E-Mail: support@deutschline.de Registergericht: Amtsgericht Offenbach am Main Registernummer: HRB 51726 Geschäftsführer: Petru Andrei Druga Plattform der EU-Kommission zur Online-Streitbeilegung: https://ec.europa.eu/odr Wir sind zur Teilnahme an einem Streitbeilegungsverfahren vor einer Verbraucherschlichtungsstelle weder verpflichtet noch bereit. Mitglied der Initiative "Fairness im Handel". Nähere Informationen: https://www.fairness-im-handel.de Verantwortliche/r i.S.d. § 55 Abs. 2 RStV: Petru-Andrei Druga Frankfurter Str.184, 63263, Neu Isenburg
Pentru ajutor sau informații în legătură cu trimiterea unui raport:
  • Informații generale în legătură cu raportarea unei probleme la eDiaspora
  • Raportarea unei încălcări a drepturilor de autor
  • Raportarea unei încălcări a drepturilor de marcă comercială
  • Informații despre proprietatea intelectuală
  • Informații despre descărcarea datelor personale
  • Raportarea unui cont fals
  • Raportarea unui cont spart
  • Informații despre abuz și hărțuire
  • Informații despre dreptul la intimitate
  • Raportarea problemelor de funcționalitate
  • Informații despre numele de utilizator și adresele web
  • Raportarea conturilor care aparțin utilizatorilor decedați
  • Informații despre probleme legate de conectare și parolă
  • Informații despre pagini
  • Informații despre probleme legate de administrarea paginilor
Pentru a ne contacta prin email: clienti@ediaspora.ro
Sus

1. Serviciile pe care le furnizăm

Misiunea noastră este să oferim oamenilor puterea de a construi comunități și să-i aducem mai aproape unii de alții. Pentru a contribui la progresul acestei misiuni, vă furnizăm Produsele și serviciile descrise mai jos:
Vă oferim o experiență personalizată:
Experiența dvs. pe eDiaspora este unică: de la postările, poveștile, evenimentele, reclamele și alte forme de conținut pe care le vedeți în Noutăți sau pe platforma noastră video și până la Paginile pe care le urmăriți și alte funcții pe care le puteți utiliza. Nu utilizăm datele de care dispunem, de exemplu datele despre conexiunile și alegerile pe care le faceți și despre setările pe care le selectați și acțiunile dvs. în cadrul Produselor noastre și în afara lor, pentru a personaliza experiența dvs.
Vă conectăm cu persoane și organizații importante pentru dvs:
Vă ajutăm să găsiți și să stabiliți relații cu persoanele, grupurile, afacerile, organizațiile și alte entități care sunt importante pentru dvs., în toate Produsele eDiaspora pe care le utilizați. Utilizăm datele de care dispunem pentru a vă sugera, dvs. și altor persoane, de exemplu, grupuri în care să vă înscrieți, evenimente la care să participați, Pagini pe care să le urmăriți sau cărora să le trimiteți mesaje, programe pe care să le vizionați și persoane cu care ați putea dori să vă împrieteniți. Relațiile mai puternice consolidează comunitățile și considerăm că serviciile noastre sunt cele mai utile atunci când oamenii stabilesc relații cu persoanele, grupurile și organizațiile care sunt importante pentru ei.
Vă permitem să vă exprimați și să comunicați lucrurile care contează pentru dvs.:
eDiaspora vă oferă numeroase moduri de a vă exprima și de a comunica cu prietenii, familia și alte persoane despre lucrurile importante pentru dvs., de exemplu puteți să distribuiți actualizări de stare, fotografii, video, fisiere în toate Produsele eDiasporape care le utilizați, să trimiteți mesaje unui prieten sau mai multor persoane, să creați evenimente sau grupuri sau să adăugați conținut în profilul dvs.
Vă ajutăm să descoperiți conținut, produse și servicii care v-ar putea interesa:
Vă prezentăm reclame, oferte și alte forme de conținut sponsorizat pentru a vă ajuta să descoperiți conținutul, produsele și serviciile oferite de numeroasele companii și organizații care utilizează eDiasproa și alte Produse eDiaspora. Secțiunea 2 de mai jos explică aceste lucruri mai detaliat.
Combatem comportamentul dăunător și protejăm și sprijinim comunitatea noastră:
Utilizatorii vor construi comunități pe eDiaspora doar dacă se simt în siguranță. Lucrăm cu echipe dedicate din întreaga lume și dezvoltăm sisteme tehnice avansate pentru a detecta utilizarea improprie a Produselor noastre, comportamentul dăunător față de ceilalți și situațiile în care suntem în măsură să ajutăm sau să protejăm comunitatea noastră. Atunci când detectăm conținut sau comportamente de acest fel, luăm măsurile adecvate, de exemplu oferim ajutor, ștergem conținutul, blocăm accesul la anumite funcții, dezactivăm un cont sau ne adresăm organelor de aplicare a legii.
Cercetarea modurilor de îmbunătățire a serviciilor noastre:
Ne implicăm în cercetare pentru a dezvolta, testa și îmbunătăți Produsele noastre. Aceasta include analizarea datelor pe care le avem despre utilizatorii noștri și înțelegerea modului în care oamenii folosesc Produsele noastre, de exemplu, prin efectuarea de sondaje și testarea și depanarea funcțiilor noi. Politica noastră de utilizare a datelor explică modul în care utilizăm datele pentru a susține această cercetare în scopurile dezvoltării și îmbunătățirii serviciilor noastre.
Oferim experiențe coerente și uniforme în toate Produsele Companiei eDiaspora:
Produsele noastre vă ajută să găsiți și să stabiliți relații cu persoane, grupuri, afaceri, organizații și alte entități importante pentru dvs. Concepem sistemele noastre astfel încât experiența dvs. să fie coerentă și uniformă în diferitele Produse ale Companiei Facebook pe care le utilizați.
Asigurăm accesul global la serviciile noastre:
pentru a opera serviciul nostru global, avem nevoie să stocăm și să distribuim conținut și date în centrele noastre de date și în sistemele noastre din întreaga lume, inclusiv din afara țării dvs. de reședință. Această infrastructură poate fi operată sau controlată de Deutschline Solutions UG,

2. Cum sunt finanțate serviciile noastre

În loc să plătiți pentru a utiliza Facebook și alte produse și servicii pe care le oferim, utilizând produsele Facebook ce fac obiectul acestor Condiții, vă exprimați acordul că vă putem arăta reclamele pentru care întreprinderile și organizațiile ne plătesc pentru a le promova în cadrul și în afara Produselor Companiilor eDiaspora. Nu utilizăm datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi informații despre activitatea și interesele dvs., pentru a vă afișa reclame care sunt mai relevante pentru dvs.
Protejarea confidențialității utilizatorilor este un aspect esențial în ceea ce privește modul în care ne-am proiectat sistemul de publicitate. Aceasta înseamnă că vă putem afișa reclame relevante și utile fără a spune promotorilor cine sunteți. Nu vindem datele dvs. cu caracter personal. Le permitem promotorilor să ne comunice detalii cum ar fi obiectivul lor de afaceri și audiența care ar trebui să vadă reclamele (de exemplu, utilizatori cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani cărora le place ciclismul).
. Nu distribuim informații care vă pot identifica în mod direct (informații precum numele și adresa dvs. de e-mail care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica), cu excepția cazului în care ne acordați permisiunea expresă. Aflați mai multe despre cum funcționează reclamele eDiaspora aici.
Nu colectăm și utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă furniza serviciile descrise mai sus.
Sus

3. Angajamentele dvs. față de eDiaspora și față de comunitatea noastră

Oferim aceste servicii, dvs. și altor persoane, pentru a sprijini progresul misiunii noastre. În schimb, avem nevoie ca dvs. să vă asumați următoarele angajamente:
1. Cine poate utiliza eDiaspora
Atunci când oamenii își susțin opiniile și acțiunile, comunitatea noastră devine mai sigură și mai responsabilă. De aceea, este necesar să faceți următoarele:
  • Utilizați numele pe care îl folosiți în viața de zi cu zi.
  • Furnizați informații exacte despre dvs.
  • Creați un singur cont (personal) și folosiți cronologia în scopuri personale.
  • Nu comunicați parola dvs., nu acordați altora acces la contul dvs. eDiaspora și nu transferați contul dvs. altei persoane (fără permisiunea noastră).
Încercăm să punem eDiaspora la dispoziția tuturor, dar nu puteți utiliza eDiaspora dacă:
  • Nu ați împlinit 16 ani.
  • Ați fost condamnat pentru infracțiuni de natură sexuală.
  • Am suspendat sau anulat anterior contul dvs. din cauza unor încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre.
  • Legile în vigoare vă interzic să primiți software-ul, produsele sau serviciile noastre.
2. Ce puteți să distribuiți și să faceți pe eDiaspora
Dorim ca oamenii să utilizeze eDiaspora´pentru a se exprima și a distribui conținut important pentru ei, dar nu cu prețul siguranței și bunăstării celorlalți sau al integrității comunității noastre. Prin urmare, sunteți de acord să nu vă angajați în comportamentele descrise mai jos (sau să încurajați sau să sprijiniți alte persoane să facă astfel):
  1. Este interzis să utilizați Produsele noastre pentru a întreprinde orice acțiuni sau pentru a distribui:
    • Conținut care încalcă prezentele Condiții, Standardele comunității noastre și alte condiții și politici aplicabile utilizării eDiaspora de către dvs.
    • Conținut ilegal, înșelător, discriminator sau fraudulos.
    • Conținut care nesocotește sau încalcă drepturile unei alte persoane, inclusiv drepturile sale de proprietate intelectuală.
  2. Este interzis să încărcați viruși sau coduri rău intenționate sau să întreprindeți orice acțiuni care ar putea să dezactiveze, să supraîncarce sau să afecteze funcționarea corectă sau aspectul adecvat al Produselor noastre.
  3. Este interzis să accesați sau să colectați date din Produsele noastre utilizând mijloace automatizate (fără permisiunea noastră prealabilă) sau să încercați să accesați date pe care nu aveți permisiunea să le accesați.
Putem șterge sau bloca conținutul care încalcă aceste prevederi.
În cazul în care, din cauza încălcării Standardelor comunității noastre, ștergem conținut pe care l-ați distribuit, vă vom anunța și vă vom explica toate opțiunile pe care le aveți pentru a solicita o altă revizuire, cu excepția cazului în care ați încălcat în mod grav sau repetat aceste Condiții sau dacă acest lucru ne poate expune pe noi sau pe alții la răspundere legală; dăunează comunității noastre de utilizatori; compromite sau interferează cu integritatea sau funcționarea oricăror servicii, sisteme sau Produse ale noastre; în cazul în care suntem restricționați din cauza limitărilor tehnice; sau în cazul în care ne este interzis să facem acest lucru din motive legale.
Pentru a contribui la sprijinirea comunității noastre, vă încurajăm să raportați conținutul sau comportamentele care considerați că încalcă drepturile dvs. (inclusiv drepturile de proprietate intelectuală) sau condițiile și politicile noastre.
Putem, de asemenea, să ștergem conținutul, serviciile sau informațiile dvs. sau să restricționăm accesul la acestea dacă stabilim că o astfel de acțiune este necesară în mod rezonabil pentru a evita sau a reduce efecte negative asupra eDiaspora, de natură juridică sau din zona de reglementare.
3. Permisiunile pe care ni le acordați
Pentru a furniza serviciile noastre, avem nevoie să ne acordați anumite permisiuni:
  1. Permisiunea de a utiliza conținutul pe care îl creați și distribuiți: Conținutul pe care îl creați și îl distribuiți pe eDiaspora și în celelalte Produse eDiaspora pe care le utilizați vă aparține și nicio prevedere din prezentele Condiții nu vă privează de drepturile dvs. asupra propriului conținut. Puteți să distribuiți fără restricții conținutul dvs., oricui și oriunde doriți. Cu toate acestea, pentru a furniza serviciile noastre, avem nevoie de unele permisiuni legale din partea dvs. pentru a utiliza acest conținut.
    În special atunci când distribuiți, postați sau încărcați conținut care face obiectul unor drepturi de proprietate intelectuală (cum ar fi fotografiile sau clipurile video) în sau în legătură cu Produsele noastre, ne acordați o licență neexclusivă, transferabilă, sublicențiabilă și valabilă oriunde în lume pentru a putea să găzduim, să utilizăm, să distribuim, să modificăm, să rulăm, să copiem, să prezentăm public sau să afișăm și să traducem conținutul dvs. și să creăm opere derivate pe baza acestuia (în conformitate cu setările dvs. de confidențialitate și din aplicație). Această licență are scopul exclusiv de a pune Produsele noastre la dispoziția dvs. Aceasta înseamnă, de exemplu, că, dacă distribuiți o fotografie pe eDiaspora, ne acordați permisiunea să o stocăm, să o copiem și să o comunicăm altor persoane (din nou, în conformitate cu setările dvs.), cum ar fi furnizorii de servicii care oferă asistență pentru serviciul nostru sau pentru alte Produse eDiaspora pe care le utilizați.
    Puteți revoca această licență oricând prin ștergerea conținutului sau a contului dvs. Ar trebui să știți că, din motive tehnice, conținutul pe care îl ștergeți poate să rămână un timp limitat în copiile de rezervă (deși nu va fi vizibil pentru alți utilizatori). În plus, conținutul pe care îl ștergeți poate să apară în continuare dacă l-ați distribuit altor persoane și acestea nu l-au șters.
  2. Utilizarea numelui dvs., a fotografiei dvs. de profil și a informațiilor despre acțiunile dvs. asupra reclamelor și conținutului sponsorizat: Numele dvs., fotografia dvs. de profil și informațiile despre acțiunile dvs. pe eDiaspora nu vor fi utilizate cu privire la sau în legătură cu reclamele, ofertele și alte forme de conținut sponsorizat pe care le afișăm în Produsele noastre, fără a vă retribui pentru acestea. De exemplu, le putem arăta prietenilor dvs. că vă interesează un eveniment promovat sau că ați apreciat o Pagină creată de un brand care ne-a plătit pentru a-i afișa reclamele pe eDiaspora.
  3. Permisiunea de a actualiza software-ul pe care îl utilizați sau îl descărcați: Dacă descărcați sau utilizați software-ul nostru, ne oferiți permisiunea de a descărca și instala actualizări de software, acolo unde există.
4. Limitarea utilizării proprietății noastre intelectuale
Dacă utilizați conținut protejat de drepturile de proprietate intelectuală care ne aparțin și pe care le punem la dispoziție în Produsele noastre (de exemplu, imagini, machete, clipuri video sau sunete pe care le oferim și pe care le adăugați la conținutul pe care îl creați sau îl distribuiți pe eDiaspora), ne rezervăm toate drepturile asupra acestui conținut (dar nu asupra conținutului dvs.). Puteți utiliza drepturile noastre de autor sau mărcile noastre comerciale (sau orice alte mărci asemănătoare) doar așa cum este permis în mod expres prin Instrucțiunile de utilizare a mărcii sau cu acordul nostru prealabil, exprimat în scris. Este obligatoriu să obțineți permisiunea noastră scrisă (sau permisiunea prevăzută de o licență de sursă deschisă) pentru a modifica, a crea produse derivate, a decompila sau a încerca în orice alt mod să extrageți cod sursă de la noi.
Sus

4. Prevederi suplimentare

1. Actualizarea Condițiilor noastre
Depunem eforturi constante pentru a ne îmbunătăți serviciile și a dezvolta funcții noi pentru ca dvs. și comunitatea noastră să vă bucurați de Produse mai bune. De aceea, este posibil să fim nevoiți să actualizăm prezentele Condiții din când în când, astfel încât acestea să reflecte cu acuratețe serviciile și practicile noastre. Vom face modificări doar dacă prevederile nu mai sunt adecvate sau sunt incomplete și doar dacă modificările sunt justificate având în vedere interesele dvs.
Vă vom anunța (de exemplu, prin e-mail sau prin intermediul Produselor noastre) cu cel puțin 30 de zile înainte de a modifica prezentele Condiții și vă vom oferi ocazia de a le examina înainte de intrarea acestora în vigoare, cu excepția cazurilor în care schimbările sunt obligatorii conform legii. Vă vom informa în notificarea noastră cu privire la această perioadă de 30 de zile și cu privire la importanța acesteia. După intrarea în vigoare a oricăror Condiții actualizate, va trebui să le respectați dacă doriți să utilizați în continuare Produsele noastre.
Sperăm că veți continua să utilizați Produsele noastre. Însă, dacă nu sunteți de acord cu Condițiile noastre actualizate și nu mai doriți să faceți parte din comunitatea eDiaspora, puteți oricând să vă ștergeți contul.
2. Suspendarea sau închiderea contului
Dorim ca eDiaspora să fie un spațiu în care oamenii să se simtă bineveniți și în siguranță pentru a se exprima și a-și împărtăși gândurile și ideile.
Dreptul nostru de reziliere din motive întemeiate nu este afectat. Motivele întemeiate sunt, în special, situațiile în care o parte încalcă obligațiile prevăzute de aceste Condiții, orice legi, drepturi ale terților sau politici privind confidențialitatea, iar părții care reziliază nu i se poate cere să continue relația contractuală, luând în considerare toate circumstanțele fiecărui caz în parte și cântărind interesele ambelor părți până la data de reziliere convenită sau până la expirarea unei perioade de preaviz. Rezilierea din motive întemeiate este posibilă doar într-un termen rezonabil de la luarea la cunoștință a încălcării.
Dacă motivul întemeiat constă în încălcarea unei obligații prevăzute de aceste Condiții, rezilierea este permisă doar după expirarea fără rezultat a unui termen de remediere sau după avertizarea rămasă fără rezultat. Cu toate acestea, termenul de remediere nu este necesar în cazul în care cealaltă parte refuză să își îndeplinească obligațiile în mod serios și efectiv sau dacă există circumstanțe speciale care justifică rezilierea imediată, având în vedere interesele ambelor părți.
Puteți afla mai multe despre ce puteți face în cazul în care contul dvs. a fost dezactivat și cum să ne contactați în cazul în care considerați că l-am dezactivat din greșeală.
Dacă vă ștergeți contul sau dacă îl dezactivăm, acordul dintre noi și dvs. reprezentat de aceste Condiții va înceta, dar următoarele prevederi se vor aplica în continuare: 3.3.1, 4.2-4.5.
3. Limitarea răspunderii
Răspunderea noastră va fi angajată doar după cum urmează: Răspunderea noastră va fi angajată nelimitat, în conformitate cu prevederile legale, pentru vătămări care amenință viața, integritatea corporală sau sănătatea, cauzate cu intenție sau din neglijență gravă, și în conformitate cu Legea privind răspunderea pentru produse.
Fără limitarea nici uneia dintre prevederile de mai sus, vom răspunde pentru neglijență minoră doar în cazul încălcării unei obligații „esențiale” prevăzute de prezentul acord. În sensul prezentei prevederi, obligație „esențială” înseamnă o obligație necesară pentru executarea acordului, a cărei încălcare ar pune în pericol obiectul acordului respectiv și pe a cărei îndeplinire vă puteți baza. În aceste cazuri, răspunderea este limitată la daunele obișnuite și previzibile; în alte cazuri, neglijența minoră nu angajează răspunderea.
4. Litigii
Încercăm să definim reguli clare, astfel încât să putem limita sau chiar evita litigiile dintre noi și dvs. Cu toate acestea, în caz de litigiu, este util să știți încă de la început cum poate fi soluționat și care sunt legile aplicabile.
Dacă sunteți consumator și aveți reședința obișnuită într-un stat membru al Uniunii Europene, legile din acel stat membru se vor aplica oricărei reclamații, cauze de acțiune sau litigiu împotriva noastră care decurge din sau în legătură cu prezentele Condiții sau cu Produsele eDiaspora („pretenția”) și puteți soluționa pretenția dumneavoastră în orice instanță competentă din acel stat membru cu jurisdicție asupra pretenției. În toate celelalte cazuri, sunteți de acord că pretenția va fi soluționată de o instanță competentă din Republica Germania și că legile din Germania guvernează prezentele Condiții și orice pretenție, cu excluderea prevederilor referitoare la conflictul de legi.
5. Altele
  1. Prezentele Condiții (denumite anterior Declarația de drepturi și responsabilități) reprezintă acordul integral dintre dvs. și Deutschline Solutions UG  cu privire la utilizarea Produselor noastre de către dvs. Prezentele Condiții înlocuiesc orice acorduri anterioare.
  2. Unele dintre Produsele pe care le oferim sunt reglementate și de condiții suplimentare. Dacă utilizați oricare dintre aceste Produse, vi se va oferi posibilitatea de a vă exprima acordul cu condițiile suplimentare, care vor deveni parte din acordul dintre noi și dvs. De exemplu, dacă accesați sau utilizați Produsele noastre în scopuri comerciale sau profesionale, precum cumpărarea de reclame, vânzarea de produse, dezvoltarea de aplicații, administrarea unui grup sau a unei Pagini pentru afacerea dvs. sau utilizarea serviciilor noastre de măsurare, trebuie să fiți de acord cu Condițiile de utilizare în scopuri comerciale. Dacă postați sau distribuiți conținut care include muzică, trebuie să respectați Instrucțiunile pentru utilizarea muzicii. În măsura în care există condiții suplimentare care intră în conflict cu prezentele Condiții, condițiile suplimentare se vor aplica doar în relație cu respectivul conflict.
  3. Dacă se constată că o parte din prezentele Condiții nu este aplicabilă, partea rămasă va fi aplicabilă și în vigoare în totalitate. Dacă nu putem aplica o parte din prezentele Condiții, acest lucru nu va fi considerat o renunțare. Orice amendament sau renunțare la prezentele Condiții trebuie să fie efectuat(ă) în scris și semnat(ă) de către noi.
  4. Nu veți transfera niciun drept și nicio obligație pe care le aveți prin prezentele Condiții către alte părți fără acordul nostru.
  5. Puteți desemna o persoană (denumită contact de moștenire) care să vă administreze contul în cazul în care este transformat în cont memorial. Doar persoana pe care ați desemnat-o contact de moștenire sau o persoană pe care ați identificat-o într-un testament valabil sau într-un document similar care exprimă consimțământul clar privind dezvăluirea conținutului dvs. în caz de deces sau de incapacitate va putea să solicite dezvăluiri din contul dvs. după ce acesta este transformat în cont memorial.
  6. Prezentele Condiții nu conferă terțelor părți drepturi de beneficiar. Toate drepturile și obligațiile noastre contractuale în baza prezentelor Condiții pot fi cesionate de către noi fără restricții în legătură cu o fuziune, o achiziție sau o vânzare de bunuri, sau prin efectul legii sau în orice alt mod.
  7. Trebuie să știți că putem fi nevoiți să modificăm numele de utilizator asociat contului dvs. în anumite situații (de exemplu, dacă altcineva solicită numele de utilizator și acesta nu pare să aibă legătură cu numele pe care îl utilizați în mod obișnuit). Dacă trebuie să facem acest lucru, vă vom anunța în prealabil și vă vom explica motivele.
  8. Apreciem întotdeauna feedbackul dvs. și alte sugestii privind produsele și serviciile noastre. Însă trebuie să știți că le putem utiliza fără nicio restricție și că nu avem nicio obligație de a le considera confidențiale.
Sus

5. Alte condiții și politici care vi se pot aplica

  • Standardele comunității: aceste instrucțiuni descriu standardele noastre cu privire la conținutul pe care îl postați pe Facebook și la activitatea dvs. pe eDiaspora și în alte Produse eDiaspora.
  • Condițiile de utilizare în scopuri comerciale: aceste condiții se aplică dacă accesați sau utilizați Produsele noastre și în scopuri comerciale sau profesionale, care includ publicitatea, operarea unei aplicații pe Platforma noastră, utilizarea serviciilor noastre de măsurare, administrarea unui grup sau a unei Pagini pentru o afacere sau vânzarea de bunuri și servicii.
  • Politicile noastre pentru publicitate: aceste politici precizează care sunt tipurile de conținut de reclamă permise de partenerii care fac publicitate în Produsele eDiaspora.
  • Condițiile de utilizare a reclamelor „auto-administrate”: aceste condiții de utilizare sunt valabile atunci folosiți interfețele de creare a reclamelor „auto-administrate” pentru a crea, a trimite sau a livra conținut publicitar sau alte activități sau conținut de natură comercială sau sponsorizată.
  • Politica privind Paginile, Grupurile și Evenimentele: aceste instrucțiuni se aplică dacă creați sau administrați o Pagină eDiaspora, un grup sau un eveniment sau dacă utilizați eDiaspora pentru a comunica sau a administra o promoție.
  • Politica platformei eDiaspora: aceste instrucțiuni descriu politicile care se aplică atunci când utilizați Platforma noastră (de exemplu, pentru dezvoltatorii sau operatorii unei aplicații sau site din cadrul Platformei sau atunci când utilizați plugin-urile sociale).
  • Politici comerciale: aceste instrucțiuni descriu politicile care se aplică atunci când oferiți produse și servicii spre vânzare pe eDiaspora.
  • Resursele pentru mărci eDiaspora: aceste instrucțiuni descriu politicile care se aplică pentru utilizarea mărcilor comerciale, siglelor și capturilor de ecran eDiaspora.
  • Instrucțiuni pentru utilizarea muzicii: aceste instrucțiuni descriu politicile care se aplică dacă postați sau distribuiți pe eDiaspora conținut care include muzică.
Data ultimei revizuiri: 01 noiembrie 2020

Versiunea curenta: 1

Data ultimii actualizari: 04/03/2021

Privacy Policy

Am actualizat recent politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să citiți și să acceptați Politica de confidențialitate pentru a accesa site-ul

Politica de protectie a datelor

Ce tipuri de informații colectăm?

Pentru a furniza Produsele eDiaspora, avem nevoie să procesăm informații despre dvs. Tipurile de informații pe care le colectăm depind de modul în care utilizați Produsele noastre. Lucruri pe care le faceți și informații pe care le furnizați dvs. și alte persoane.
  • Informații și conținut pe care le oferiți. Nu olectăm conținutul, comunicările și alte informații pe care le oferiți atunci când utilizați Produsele noastre, inclusiv atunci când vă creați un cont, când creați sau distribuiți conținut și când trimiteți mesaje sau comunicați cu alte persoane. Printre acestea se pot număra informații din sau despre conținutul pe care îl oferiți (de exemplu, metadate), cum ar fi locația unei fotografii sau data la care a fost creat un fișier. Sistemele noastre nu procesează automat conținutul și comunicările furnizate de dvs. și de alte persoane pentru a analiza contextul și conținutul acestora în scopurile descrise mai jos. Aflați mai multe despre modul în care puteți controla cine vede ceea ce distribuiți.
    • Date care se bucură de protecție specială: Puteți alege să furnizați în câmpurile profilului dvs. eDiaspora, sau în Evenimente din viață, informații despre orientările dvs. religioase și politice, persoanele care „vă interesează” sau starea dvs. de sănătate. Aceste informații și alte date (cum ar fi originea rasială sau etnică, convingerile filosofice sau apartenența sindicală) fac obiectul unor măsuri de protecție speciale, în conformitate cu legislația UE.
  • Rețele și conexiuni. Colectăm informații despre persoanele, Paginile, conturile, hashtagurile și grupurile cu care v-ați conectat
  • Utilizarea de către dvs. Nu colectăm informații despre modul în care utilizați Produsele noastre, cum ar fi informații despre tipurile de conținut pe care îl vizualizați sau cu care interacționați, funcțiile pe care le utilizați, acțiunile pe care le întreprindeți, persoanele sau conturile cu care interacționați și ora, frecvența și durata activităților dvs.
  • Lucruri pe care le fac ceilalți și informații pe care le furnizează în legătură cu dvs. De asemenea, primim și analizăm conținutul, comunicările și informațiile furnizate de alte persoane atunci când utilizează Produsele noastre. Acestea pot include informații despre dvs, de exemplu atunci când alte persoane distribuie sau adaugă comentarii la o fotografie în care apăreți, vă trimit un mesaj sau încarcă, sincronizează ori importă informațiile dvs. de contact.
Informațiile pe care le obținem de la aceste dispozitive mobile cuprind:
  • Atributele dispozitivului: informații precum sistemul de operare, versiunile de hardware și software, nivelul bateriei, puterea semnalului, spațiul de stocare disponibil, tipul de browser, numele și tipurile aplicațiilor și fișierelor și pluginurile.
  • Date din modulele cookie: date din modulele cookie stocate pe dispozitivul dvs., inclusiv identificatorii și setările modulelor cookie. Aflați mai multe despre modul în care utilizăm modulele cookie în Politica eDiaspora de utilizare a modulelor cookie

Cum utilizăm aceste informații?

Utilizăm informațiile de care dispunem (cu respectarea opțiunilor pe care le exprimați) așa cum se descrie mai jos pentru a furniza și a susține Produsele eDiaspora și serviciile aferente descrise în Condițiile de utilizare eDiaspora. Iată cum: Pentru a furniza, a personaliza și a îmbunătăți Produsele noastre. Utilizăm informațiile de care dispunem pentru a furniza Produsele noastre, inclusiv pentru a personaliza funcțiile și conținutul (printre care Noutățile. Pentru a crea Produse personalizate, unice și relevante pentru dvs., utilizăm conexiunile, preferințele, interesele și activitățile dvs. pe baza datelor pe care le colectăm și le obținem de la dvs. și de la alții (inclusiv pe baza oricăror date care se bucură de protecție specială pe care alegeți să le furnizați și în legătură cu care v-ați dat explicit acordul); modul în care utilizați Produsele noastre și interacționați cu acestea, și persoanele, locurile sau lucrurile cu care sunteți conectați și care vă interesează în cadrul Produselor noastre și în afara acestora. Aflați mai multe despre modul în care utilizăm informațiile despre dvs. pentru a personaliza experiența dvs. pe eDiaspora, inclusiv funcțiile, conținutul și recomandările din Produsele eDiaspora; de asemenea, puteți afla mai multe despre modul în care alegem reclamele pe care le vedeți.
  • Informații provenite din toate Produsele eDiaspora și de la toate dispozitivele: Conectăm informațiile despre activitățile dvs. din diferitele Produse eDiaspora și dispozitive pentru a vă oferi o experiență mai personalizată și mai uniformă în toate Produsele eDiaspora pe care le utilizați, oriunde le-ați utiliza. De exemplu, vă putem sugera să vă alăturați unui grup de pe eDiaspora din care fac parte persoanele pe care le urmăriți sau cu care comunicați. De asemenea, vă putem simplifica experiența, de exemplu prin completarea automată a informațiilor dvs. de înregistrare (cum ar fi numărul de telefon mobil) dintr-un Produs eDiaspora atunci când creați un cont într-un Produs diferit.
  • Informații cu privire la locație: Utilizăm informațiile cu privire la locație- cum ar fi locația dvs. curentă, pentru a furniza rezultatele cautarii dvs. Aceste informații se pot baza pe elemente precum locația exactă a dispozitivului (dacă ne-ați permis să o obținem), adresele IP și informațiile despre utilizarea Produselor eDiaspora de către dvs. și de către alte persoane (precum vizitele sau evenimentele la care participați).
  • Cercetare și dezvoltarea Produselor: Utilizăm informațiile de care dispunem pentru a dezvolta, a testa și a îmbunătăți Produsele noastre, inclusiv prin realizarea de sondaje și cercetări și prin testarea și depanarea produselor și funcțiilor noi.
  • Reclame și alt conținut sponsorizat: Nu utilizăm informațiile pe care le deținem despre dvs., inclusiv informațiile despre interesele, acțiunile și conexiunile dvs., pentru a selecta și a personaliza reclamele, ofertele și celelalte forme de conținut sponsorizat pe care vi le prezentăm.
Pentru a promova siguranța, integritatea și securitatea: Utilizăm informațiile de care dispunem pentru a verifica activitatea și conturile, pentru a combate comportamentele dăunătoare, pentru a detecta și a preveni spamul și alte experiențe nedorite, pentru a menține integritatea Produselor noastre și pentru a promova siguranța și securitatea în cadrul Produselor eDiaspora și în afara lor. De exemplu, utilizăm datele pe care le deținem pentru a investiga activități suspecte sau încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau pentru detectarea situațiilor în care cineva are nevoie de ajutor. Pentru a comunica cu dvs.: Utilizăm informațiile de care dispunem pentru a vă trimite mesaje de marketing, pentru a comunica cu dvs. despre Produsele noastre și pentru a vă informa în legătură cu politicile și condițiile noastre de utilizare. De asemenea, utilizăm informațiile dvs. pentru a vă răspunde atunci când ne contactați.În scopuri de cercetare și inovare pentru binele societății.Utilizăm informațiile de care dispunem (inclusiv de la partenerii cu care colaborăm pentru cercetare) pentru a realiza și a susține cercetarea și inovarea în domenii ce țin de bunăstarea socială generală, progresul tehnologic, interesul public, sănătatea și bunăstarea oamenilor. De exemplu, analizăm informațiile pe care le avem despre tiparele de migrație din timpul crizelor pentru a contribui la eforturile de ajutorare. Aflați mai multe despre programele noastre de cercetare.

Cum sunt distribuite aceste informații?

Informațiile dvs. sunt distribuite către alte persoane în următoarele moduri: Distribuire în cadrul Produselor eDiasporaPersoanele și conturile cărora le distribuiți conținut și cu care comunicațiAtunci când distribuiți conținut și comunicați folosind Produsele noastre, alegeți audiența care vede ceea ce distribuiți. De exemplu, atunci când postați pe eDiaspora, selectați o audiență pentru postare, cum ar fi un grup, toți prietenii dvs., publicul sau o listă personalizată de persoane. La fel, atunci când folosiți Mesagerie pentru a comunica cu persoane sau cu afaceri, acele persoane și afaceri pot vedea conținutul pe care îl trimiteți. Rețeaua dvs.poate să vadă și acțiunile dvs. din cadrul Produselor noastre. Informațiile publice pot fi vazute doar de membrii eDiasora, inregistrati cu un cont activ. Aceste informații includ numele dvs. de utilizator eDiaspora, orice informații pe care le distribuiți pentru o audiență publică, informațiile din profilul dvs. public de pe eDiasporași conținutul pe care îl distribuiți pe o Pagină eDiaspora. Dumneavoastră, alte persoane care utilizează Facebook și Instagram, și noi nu vom furniza acces la informațiile publice decat în rezultate de căutare sau prin intermediul unor instrumente sau API-uri. De asemenea, informațiile publice pot fi văzute, accesate, redistribuite sau descărcate prin intermediul unor servicii terțe, precum motoare de căutare, API-uri și medii offline, cum ar fi TV-urile, și prin aplicații, site-uri web și alte servicii care se integrează cu Produsele noastre. Aflați mai multe despre informațiile care sunt publice și despre modul în care controlați vizibilitatea dvs. pe eDiaspora.ro Conținut pe care alte persoane îl distribuie sau îl redistribuie despre dvs. ar trebui să alegeți cu atenție persoanele cărora le distribuiți conținut, deoarece persoanele care pot să vadă activitatea dvs. în Produsele noastre pot să aleagă să o distribuie altora, în cadrul Produselor noastre și în afara lor, inclusiv unor persoane și afaceri care nu fac parte din audiența căreia i-ați distribuit conținutul. De exemplu, atunci când distribuiți o postare sau trimiteți un mesaj anumitor prieteni sau conturi, aceștia pot să descarce conținutul, să îl înregistreze prin capturi de ecran sau să îl redistribuie altor persoane în cadrul sau în afara Produselor noastre, în persoană sau prin experiențe de realitate virtuală. De asemenea, atunci când adăugați un comentariu la postarea altei persoane sau când reacționați la conținutul acesteia, comentariul sau reacția dvs. este vizibilă pentru oricine poate vedea conținutul acelei persoane, iar persoana respectivă poate să modifice audiența ulterior. În plus, alte persoane pot să folosească Produsele noastre pentru a crea conținut despre dvs. și a-l distribui unei audiențe la alegerea lor. De exemplu, alte persoane pot distribui o fotografie cu dvs. , vă pot menționa sau eticheta într-o locație dintr-o postare sau pot distribui informații despre dvs. în postările sau în mesajele lor. Dacă ceea ce alții au distribuit despre dvs. în Produsele noastre vă deranjează, puteți să aflați cum să raportați conținutul.Informații despre starea dvs. activă sau despre prezența dvs. în Produsele noastre.Persoanele din rețelele dvs. pot să vadă semnale care le spun dacă sunteți activi în Produsele noastre, inclusiv dacă sunteți activi în prezent eDiaspora sau când ați utilizat ultima oară Produsele noastre.Aplicații, site-uri web și integrări terțe din Produsele noastre sau care utilizează Produsele noastre.Când alegeți să utilizați aplicații, site-uri web sau alte servicii terțe care utilizează sau sunt integrate în Produsele noastre, acestea pot să primească informații despre ceea ce postați sau distribuiți. De asemenea, când descărcați sau utilizați astfel de servicii terțe, acestea pot să acceseze profilul dvs. public de pe eDiaspora și orice informații pe care le oferiți serviciilor respective. Aplicațiile și site-urile web pe care le utilizați nu pot primi lista dvs. de prieteni de pe eDiaspora, dacă alegeți să o distribuiți acestora. Dar aplicațiile și site-urile web pe care le utilizați nu vor putea să primească nicio altă informație despre prietenii dvs. de pe Facebook de la dvs., sau informații despre oricare din urmăritorii dvs. pe eDiaspora(deși prietenii și urmăritorii dvs. pot, desigur, să aleagă să distribuie ei înșiși aceste informații). Informațiile colectate de aceste servicii terțe fac obiectul politicilor și condițiilor de utilizare specifice fiecăruia și nu al prezentei politici. Dispozitivele și sistemele de operare care furnizează versiuni locale ale eDiaspora (respectiv, în cazurile în care nu am dezvoltat aplicațiile noastre interne) vor avea acces la toate informațiile pe care alegeți să le distribuiți acestora, inclusiv informațiile pe care prietenii dvs. le distribuie către dvs., astfel încât să poată să vă furnizeze funcțiile noastre de bază. Colectăm, utilizăm și distribuim datele de care dispunem în modurile descrise mai sus:
  • după cum este necesar pentru a respecta Condițiile de utilizare eDiaspora
  • în conformitate cu consimțământul dvs. pe care îl puteți revoca oricând prin Setările eDiaspora
  • după cum este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile legale;
  • pentru a vă proteja interesele vitale sau pe ale altora;
  • după cum este necesar în interes public
  • după cum este necesar în interesul nostru legitim (sau al altora), inclusiv în interesul nostru ce constă în furnizarea unui serviciu inovator, personalizat, sigur și profitabil utilizatorilor și partenerilor noștri, cu excepția cazurilor în care aceste interese prejudiciază interesele dvs. sau drepturile și libertățile fundamentale care impun protejarea datelor cu caracter personal.
Aflați mai multe despre aceste temeiuri legale și despre legăturile lor cu modul în care procesăm datele.

Cum vă puteți exercita drepturile prevăzute de RGPD?

În conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor, aveți dreptul de a accesa, a rectifica, a porta și a șterge datele dvs. Aflați mai multe despre aceste drepturi și despre modurile în care vă puteți exercita drepturile în Setările eDiaspora. Aveți, de asemenea dreptul de a vă opune la și a restricționa anumite prelucrări ale datelor dvs. Printre acestea se numără:
  • dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. în scopuri de marketing direct, pe care îl puteți exercita utilizând linkul „dezabonare” din mesajele de marketing de acest fel
  • dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. de către noi atunci când desfășurăm acțiuni în interes public sau în interesele legitime proprii sau ale unui terț. Vă puteți exercita acest drept pe eDiaspora

Păstrarea datelor, dezactivarea și ștergerea contului

Stocăm datele atât timp cât este necesar pentru a furniza serviciile noastre și Produsele eDiaspora sau până când contul dvs. este șters – oricare situație apare mai întâi. Aceasta este o apreciere de la caz la caz, care depinde de factori cum ar fi natura datelor, scopul colectării și prelucrării acestora și necesitățile relevante, legale sau operaționale, de păstrare a acestor date. De exemplu, atunci când efectuați o căutare pe eDiaspora, puteți să accesați și să ștergeți interogarea respectivă din istoricul dvs. de căutare în orice moment, însă înregistrarea căutării respective este ștearsă după 6 luni. Dacă trimiteți o copie a actului dvs. de identitate emis de autoritățile publice în vederea verificării contului, ștergem acea copie după 30 de zile de la examinare, cu excepția cazurilor în care se menționează altfel. Aflați mai multe despre ștergerea conținutului pe care l-ați distribuit și a datelor din modulele cookie obținute prin intermediul pluginurilor sociale. Atunci când vă ștergeți contul, vom șterge ceea ce ați postat dvs., cum ar fi fotografiile sau actualizările de stare, și nu veți mai putea să recuperați aceste informații ulterior. Informațiile pe care alte persoane le-au distribuit despre dvs. nu fac parte din contul dvs. și nu vor fi șterse.

Cum răspundem la solicitările juridice și cum împiedicăm vătămarea?

Accesăm și păstrăm informațiile dvs. și le comunicăm autorităților de reglementare, organelor de aplicare a legii sau altor entități:
  • Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul este impus de legile din jurisdicția respectivă, afectează utilizatorii din acea jurisdicție și este conform cu standardele recunoscute la nivel internațional.
  • Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni și a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a Produselor noastre, încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau Produsele noastre), pe dvs. și pe alții, inclusiv în cadrul investigațiilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informații către și primim informații de la terți parteneri despre fiabilitatea contului dvs., pentru a preveni frauda, abuzul și alte activități dăunătoare în cadrul și în afara Produselor noastre.
Informațiile pe care le primim despre dvs. (inclusiv datele privind tranzacțiile financiare asociate cu achizițiile efectuate prin intermediul eDiaspora) pot fi accesate și stocate o perioadă mai lungă atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligații legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigații privind posibile încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau pentru a preveni în alt mod prejudiciile. De asemenea, păstrăm informații din conturile dezactivate pentru încălcări ale condițiilor timp de cel puțin un an, pentru a preveni abuzul repetat sau alte încălcări ale condițiilor.

Cum vă vom anunța despre modificările aduse acestei politici?

Vă vom anunța înainte de a aduce orice modificări acestei politici și vă vom oferi posibilitatea să consultați politica revizuită înainte de a alege să continuați să utilizați Produsele noastre.

Cum să contactați Facebook dacă aveți întrebări

Puteți afla mai multe despre modul în care funcționează confidențialitatea pe eDiaspora. Dacă aveți întrebări despre această politică, ne puteți contacta așa cum se descrie mai jos. Contactați-ne Operatorul de date responsabil pentru informațiile dvs. este Deutschline Solutions UG (haftungsbeschränkt) Frankfurter Str. 184 63263 Neu-Isenburg Deutschland Tel.: 01724050590 E-Mail: support@deutschline.de Registergericht: Amtsgericht Offenbach am Main Registernummer: HRB 51726 Geschäftsführer: Petru Andrei Druga Plattform der EU-Kommission zur Online-Streitbeilegung: https://ec.europa.eu/odr Wir sind zur Teilnahme an einem Streitbeilegungsverfahren vor einer Verbraucherschlichtungsstelle weder verpflichtet noch bereit. Verantwortliche/r i.S.d. § 55 Abs. 2 RStV: Petru-Andrei Druga Frankfurter Str.184, 63263, Neu Isenburg De asemenea, aveți dreptul de a depune o reclamație la autoritatea de supraveghere a Deutschline Solutions UG (haftungsbeschränkt), sau la autoritatea dvs. de supraveghere locală. Data ultimei revizuiri: 08 noiembrie 2020

Versiunea curenta: 1

Data ultimii actualizari: 23/12/2020

Creează un cont

sau Conectare